Wrocław i outfit idealny na zwiedzanie!


Dzisiaj mam dla Was stylizację, w której podczas ostatniego weekendu, zwiedzałam Wrocław. Trencz to zdecydowanie moje ulubione okrycie w sezonie jesiennym i nie ma on konkurencji :)  Na nasz weekendowy wyjazd wybrałam ten ulubiony - klasyczny, długi, w beżowym kolorze. Zestawiłam go z eleganckim, białym swetrem, czarnymi cygaretkami oraz skórzanymi balerinami. Całość prezentuje się kobieco, ale i wygodnie. Zestaw ten, idealnie sprawdzi się na spotkanie, do pracy, ale także na spacer po mieście. Ostatnimi czasy stawiam przede wszystkim na wygodę, ale nie zapominam przy tym o elegancji - jest to moje ulubione połączenie.


Lubisz jesienne trencze? Daj znać w komentarzu :)
P.S. Jeśli szukasz swojego idealnego płaszcza, to tutaj znajdziesz wiele inspiracji na sezon jesień - zima klik


Trencz: Kiomi
Sweter: Zara
Cygaretki: Mohito (podobne tutaj)
Baleriny: Ryłko
Torebka: Zara
Apaszka: Zara
Zegarek: Rosefield
Okulary: Zara