Klasyka pośród krakowskich uliczek- czyli trencz idealny!




Gdy tylko słyszę słowo "klasyka" to wyobrażam sobie właśnie taki outfit: dłuższy trencz, czarne spodnie, skórzany plecak i usta w kolorze nude. Zestaw elegancki, ale jednocześnie idealny na co dzień. Główną rolę odgrywa tutaj oczywiście trencz!
No właśnie... to mój najnowszy zakup. Po paru tygodniach poszukiwań znalazłam mój ideał - klasyczny, długi, w odcieniach beżu. Dochodzę do wniosku, że jest to absolutny "must have" wśród wiosennych ubrań w szafie :)
Zakup okazał się strzałem w dziesiątkę i wiem, że posłuży mi na lata. A Ty, upolowałaś już swój?


Zdjęcia do dzisiejszego wpisu wykonaliśmy podczas spaceru po dzielnicy Kazimierz w Krakowie. Uwielbiam tamtejsze parki, mosty, klimat i kawiarnie.

Pięknego wieczoru,
A.

Trencz: Kiomi, Zalando
Sweter z golfem: Zara
Czarne spodnie z szerokimi nogawkami: Zara
Zamszowe kozaki: Zalando
Plecak: Carpisa (Włochy)
Beret: H&M
Rękawiczki: Orsay
Kolczyki: H&M
Pierścionek: Elixa, Apart
Zegarek: Rosefield