OOTD / W roli głównej: butelkowa zieleń!



Wiosna na całego! Słońce daje o sobie znać, poziom energii wyraźnie wzrasta i aż chce się robić milion rzeczy na minutę, prawda? :) Wiosna to zdecydowanie moja ulubiona pora roku i zawsze gdy się zbliża, mam w głowie jedną myśl - niech zaczyna się jak najwcześniej i kończy jak najpóźniej. Zobaczymy jak będzie w tym roku :)

Korzystając z pięknej pogody, prezentuję mój sobotni look. Jest elegancko, ale i na luzie. Takie połączenia lubię najbardziej. Zamszowa kurtka to zdecydowanie mój sprzymierzeniec, który wykorzystuje do wielu stylizacji. Upolowana niedawno w Zarze, zyskuje miano ulubionej :)
Tym razem zestawiłam ją z sukienką długości 7/8 w kolorze butelkowej zieleni. Motyw kwiatów to jeden z trendów wiosna - lato 2018 :)

Okrągła torebka wykonana z wikliny to mój ostatni zakup, który okazał się strzałem w dziesiątkę. Uwielbiam ją! Jeśli chodzi o obuwie, to tym razem postawiłam w 100% na wygodę dobierając sportowe buty Nike Roshe Run.




                                         
                                 
                               
                           



Życzę Wam wspaniałego tygodnia,
A.


Kurtka: Zara
      Sukienka: Miejscowy butik w San Gimignano
Torebka koszyk: Zoja.store
Buty: Nike Roshe Run
Okulary: Zalando