Stylizacja z marynarką oversize



Początek jesieni to idealny czas na... spacery! Pod tym kątem jest to moja ulubiona pora roku. Dookoła złote alejki, kolorowe liście i mnóstwo kasztanów. Jesień to także moja ulubiona pora roku pod kątem mody. To właśnie wtedy można stworzyć najlepsze stylizacje :)



Z końcem lata doszłam do wniosku, że na okres jesienno-zimowy potrzebuje dwie marynarki. Granatową lub czarną i szarą w kratę - i dokładnie takie znalazłam! A co więcej udało mi się je dorwać na końcówce letniej wyprzedaży w Zarze, zatem właściwie kupiłam dwie w cenie jednej.

Marynarki o kroju oversize to część garderoby, którą lubię właściwie od zawsze. Pasują do ołówkowych i plisowanych spódnic, a także do spódniczek mini czy spodni. Można je nosić do adidasów, do szpilek i do kozaków. Czyli co tu dużo mówić - po prostu opłaca się mieć chociaż jedną sztukę w swojej szafie :)



W dzisiejszej stylizacji dobrałam do niej czerwony t-shirt z nadrukiem, ołówkową dzianinową spódnicę (z niecierpliwością czekam, aż założę ją do kozaków!) oraz czarną torebkę na zdobionym pasku i klasyczne balerinki. Całość idealnie sprawdzi się do pracy, na wyjście ze znajomymi czy właśnie na jesienny spacer :)

Lubisz marynarki w stylu oversize?

Pozdrawiam!
A.



T-shirt z nadrukiem: H&M
Spódnica: Zara
Marynarka: Zara (podobna: tutaj)
Balerinki: Zalando
Torebka: Mango
Zegarek: Rosefield