Kobiecy look / biel, czerń i czerwień!




Dzisiaj przygotowałam dla Was mój look sprzed kilku dni. Tym razem postawiłam na biel w połączeniu z najmodniejszymi w tym sezonie czarnymi lampasami i dodatkiem... czerwieni.
Tak! Połączenie kolorów biel, czerń i czerwień można spotkać w praktycznie większości sieciówek. Osobiście uważam, że takie połączenie kolorystyczne nadaje ubraniom większej elegancji :)


       

Główną rolę odgrywa jeden z moich ostatnich zakupów - biały komplet składający się z krótkiego sweterka oraz ołówkowej spódnicy za kolano. Zarówno góra jak i dół zostały wzbogacone w lampasy i lamówki, które (jak pisałam w przedostatnim poście klik) są absolutnym hitem aktualnego sezonu.

W modzie stawiam przede wszystkich na funkcjonalność. Lubię, gdy zakupione rzeczy mogę dobierać do wielu stylizacji. Ten komplet taki właśnie jest :) Zapięty sweterek zastępuję bluzkę, natomiast jeśli go rozepniemy, a pod spód założymy t-shirt to w połączeniu z jeansami stworzy codzienny, casualowy look. Jeśli chodzi o spódnicę, to jest to zdecydowanie mój ulubiony krój! Z wszystkich, które posiadam 99,9% stanowią właśnie te o kroju ołówkowym :) I znowu - spódnica w połączeniu z butami na obcasie tworzy nam elegancką stylizację, jeśli natomiast dobierzemy do niej adidasy, to tworzy nam się look idealny na co dzień :)



Do kompletu dobrałam mój ostatni (obuwniczy) zakup, czyli klasyczne sandały na wygodnym słupku w kolorze koralowym oraz małą czarną torebkę.

Lubicie eleganckie stylizacje? Stawiacie na nie "od święta", czy raczej na co dzień? :)


Biały komplet: Zara
Sandałki: H&M
Torebka: Mohito
Kolczyki: H&M
Zegarek: Rosefield
Bransoletka i pierścionek: Apart