Ulubiona koszula



Połączenie prostych jeansów z białą koszulą nigdy mi się nie znudzi. Koszule uwielbiam od zawsze, pamiętam jak już w czasach gimnazjum chodziłam w nich na co dzień, a nie tylko podczas szkolnych akademii :)
Zdarzyło Wam się kiedyś wymarzyć sobie jakąś konkretną część garderoby, a później magicznym sposobem natrafić na nią w sklepie? Tak było w przypadku tej koszuli! Stworzyłam w głowie obraz koszuli na styl kimono, z szerokimi mankietami- i dokładnie taką udało mi się znaleźć. W połączeniu z klasycznymi jeansami i pierścionkiem z czarnym kamieniem w stylu retro tworzy spójną i bardzo minimalistyczną całość, którą uwielbiam!

                                  
Lubicie białe koszule? Według mnie to najbardziej uniwersalny element garderoby, jaki może być!
A.


Koszula: H&M
Jeansy: H&M
Pierścionek: Kruk