Od zawsze byłam ciekawa...


Od zawsze byłam ciekawa świata i innych ludzi. Lubię siąść w kawiarni z filiżanką ulubionego cappuccino i obserwować. Nie oceniam, nie komentuje - po prostu patrzę. Tworzę w głowie scenariusz, gdzie dana osoba się spieszy, czym się martwi, z czego się śmieje. Dostrzegam, że każdy człowiek to inna historia, inne płótno. Lubię mu się przyjrzeć, ale tylko wtedy, gdy druga osoba także tego chce. Kocham rozmawiać. Szczera rozmowa to dla mnie najlepszy rodzaj komunikacji. W dzisiejszych czasach to sztuka - podziwiać uśmiech, usłyszeć głośny śmiech i zobaczyć niewymuszone gesty. Tak po prostu, spędzić ze sobą fajny czas, otwierając się przy tym. Słowo, po słowie.


Dwa tygodnie temu miałam ogromną przyjemność poznać na żywo dwie wspaniałe dusze. Niezwykle wartościowe i piękne kobiety. Mądre, ambitne, zakochane. Po przemyśleniach na temat miejsca spotkania - padło na Wrocław! I ogromnie mnie to cieszyło, bo jest to jedno z moich ulubionych miast w Polsce :) I tak oto, z trzech różnych zakątków Polski spotkałyśmy się na wrocławskim rynku. Spotkanie to udowodniło mi, że social media i Instagram to miejsce pięknych ludzi. Trzeba ich tylko znaleźć! Dla tych, którzy jeszcze nie znają tych dwóch fantastycznych istot, przedstawiam: Karolinę, autorkę bloga http://www.tukociel.pl/  oraz Weronikę, którą możesz znać z bloga http://simplybeautiful.pl/


Więcej takich ludzi w moim życiu poproszę!
A Ty, poznałaś przez Internet jakąś cudowną osobę? :) A może swoją miłość?
Daj znać w komentarzu :)
A.

PS. Po udzieleniu odpowiedzi w komentarzu... zmykaj na strony dziewczyn :)




Moja stylizacja:
Sukienka: Melania Boutique
Marynarka: Zara
Buty: Kiomi
Torebka: Deichmann