Moje pierwsze sesje zdjęciowe - retrospekcja :)



Dzisiaj wpis całkowicie inny od pozostałych, gdyż cofniemy się w czasie! Dobrych kilka lat wstecz brałam udział w sesjach zdjęciowych i pokazach mody. Z kilku z nich zachowały mi się zdjęcia, zatem... czas trochę powspominać :)
Enjoy!


Z ciekawostek - na tej sesji miałam na sobie czerwoną studniówkową sukienkę oraz czarną, długą maxi, którą wygrałam na jednym z wyborów Miss i do dzisiaj mam ją w szafie :)


To zdjęcie zostało wykonane na mojej pierwszej sesji zdjęciowej i bardzo długo było moim zdjęciem profilowym na Facebook.



Motyw przewodni - La Catrina.


Sesja dla Megi Blue





Zdjęcia do tej sesji wykonywałyśmy w "szczerym polu" :)


A teraz sesja dla ABC Ślubu :)


I dla magazynu E-Makeupownia :)





A na tym pokazie poznałam mojego M :)



A tutaj zdjęcia wykonane podczas warsztatów fotograficznych dla przyszłych fotografów - prace studentów :)

 


I jedna z moich ulubionych sesji - dla projektantki Angeliki Wysoczarskiej


I zdjęcia wykonane przy Muzeum Śląskim


I jedne z moich perełek - zdjęcia z Kasią Rutkowską w Krakowie


Oraz zdjęcia wykonane na dachu 12- piętrowego wieżowca w Częstochowie


Jest tego zdecydowanie więcej... ale na dziś tyle :)
Miłego wieczoru, 
A.