Książkowi (i magazynowi) ulubieńcy miesiąca







Wczoraj zakończyłam ostatnią z 5 pozycji książek i magazynów do przeczytania na miesiąc marzec. (Dzisiaj rano ruszyła lista na kwiecień 😁). Na początek trochę o konstelacji gwiazd, potem czas na dramatyczne dzieje młodej kobiety w rządzonym przez talibów Afganistanie, na koniec piękna i życiowa lekcja od Nicholasa Sparks. To co, gotowi? Zaczynamy!


               1. Atlas Gwiazd, Przemysław Rudź, klik

Zacznę może od tego, że to kolejna książka, która jest przepięknie wydana. Jej oprawa i szata graficzna aż proszą nas, żeby ją chwycić i zacząć czytać. Tematyka nieba, konstelacji gwiazd i kosmosu to temat, który już od dłuższego czasu chciałam bliżej poznać. Mogę śmiało się przyznać, że robienie zdjęć zachodów i (rzadziej) wschodów Słońca jest już moim uzależnieniem :) Książkę Atlas Gwiazd zakupiłam pół roku temu i w końcu przeczytałam ją od deski do deski. Jak mówi autor: "Odkrywanie nieba to zajęcie dla amatorów kosmicznej przygody w każdym wieku". W książce opisanych jest 59 gwiazdozbiorów -  ich historie, cechy oraz obiekty znajdujące się w ich zasięgu. Jeśli interesuje Cię ten świat, pełen tajemnic i ciekawostek - sięgnij po te pozycje :)




            2. Sekret Mojego Turbanu, 





           

3. We dwoje, Nicholas Sparks klik
Nicholas Sparks to bez zastanowienia mój ulubiony pisarz. Jego książki są przepełnione emocjami, miłością i relacjami międzyludzkimi. Powoli kończy mi się lista wszystkich jego pozycji do przeczytania, ale w marcu padła kolej na We dwoje.
To historia o tym, że nawet na najpiękniejszej, życiowej bańce mydlanej mogą pojawić się rysy. Życie pisze swój scenariusz, a rzeczywistość z dnia na dzień może wywrócić się o 180 stopni. Książka opowiada także o punkcie zwrotnym- kiedy trzeba zmierzyć się ze swoimi słabościami, by... wygrać życie :)





4. Vogue Polska & Glamour

Co prawda nie są to książkowe pozycje, ale w ciągu miesiąca czytam regularnie dwa magazyny, więc nie mogło ich zabraknąć w tym wpisie :)
Znajdziecie w nich wiele porad na temat mody, urody, kosmetyków, aktualnych trendów i wywiadów.





Do następnego :)
A.