Wiosna, wiosna, ach to ty!





Hej! Nazywam się Angela Ozner i właśnie rozpoczynam moją przygodę z blogowaniem. Będę wstawiać tu posty o tematyce najbliższej mojemu sercu.  Moda, podróże, książki i życie według duńskiej filozofii szczęścia Hygge, której jestem miłośniczką :)
Rozgość się i zostań ze mną na dłużej!


Dziś mam dla Was pierwszą, wiosenną stylizację tego roku. Podstawę stanowi szara kurtka w stylu motocyklowym ze sztucznego zamszu, która jest moim ostatnim zakupem z najnowszej kolekcji Zara. Pod kurtkę dobrałam błękitną koszulę w prążki. Dolna część stylizacji to moje ulubione jeansy w stylu vintage slim high waist oraz szare czółenka na klocku. Stylizację dopełniają dodatki, złote kolczyki, zegarek na szarym pasku oraz czarna torba.



Do następnego! :)
A.

Kurtka: Zara
Koszula: Reserved
Jeansy: H&M
Zegarek: Rosefield
Kolczyki: H&M
Czółenka: Tamaris