Trendy zima 2018/19 - sprawdź, co będzie modne!



Cześć!
Pierwszy dzień kalendarzowej zimy to i wpis o trendach na właśnie te porę roku. Sprawdź, co "się nosi" na wybiegach i co króluje na sklepowych półkach. Enjoy!



1. Postaw na misia
W tym sezonie liczy się miękkość i to, by było nam ciepło. W sklepach znajdziesz wiele futrzanych kamizelek, płaszczy, krótkich kurtek oraz dodatków, jak torebka, czy buty z futerkiem. Najważniejsze - ze sztucznym!




2. Złoto mi
Duże, owalne kolczyki. Kilka pierścionków na jednej dłoni, grube naszyjniki... obowiązuje dowolność wzorów - ważne, by w żółtym złocie! To właśnie biżuteria w tym kolorze jest najmodniejsza tej zimy.



3. Wersal i barokowa elegancja
Suknie, niczym aksamitne kotary oraz torebki, jak tapicerka. Wersal w bardzo eleganckiej wersji to coś, co dobrze się nosi.

Mango


4. Białe koronki

Tutaj natomiast robi się trochę gotycko. Nie zmienia to jednak faktu, że białe koronki to delikatna i kobieca forma stylizacji. Lubię!



H&M



5. Kolorowo - paskowo
Zauważyłam, że są wszędzie! Sukienki, spodnie, swetry... zdobią je w całości, lub jako pojedynczy dodatek np. wzdłuż talii. Czapki i szaliki zimowe to powrót do mody z "Kevin sam w Nowym Jorku" :)

Mohito


6. Załóż kożuch i chodź w góry!
To mój ulubiony trend tej zimy. Uwielbiam takie kurtki i jestem na etapie szukania swojej idealnej. Są wygodne, ciepłe i po prostu piękne. Ja jestem totalnie zakochana!

H&M


7. Metaliczna skóra

Metaliczna skóra i najlepiej farbowana na złoto to hit zimy 2018/19 - no cóż, co kto lubi :)

 
H&M

8. Modne powiązania
Apaszki nie tylko na szyi? Tak! W tym sezonie śmiało zawiąż przy torebce, a nawet butach! Idealnie sprawdzą się te wzorzyste, np. w kwiaty, w połączeniu z klasyczną, czarną torebką na pasku.

Mango
I jak, czy wśród tegorocznych, zimowych trendów znalazłaś coś dla siebie? Ja rozglądam się za zamszową kurtką z kożuchem i czekam na promocje. Jeśli chodzi o ostatni trend, czyli apaszka przy torebce, to stosuje ten "myk" już od zeszłego lata. Dodaje to stylizacji i dodatkom szyku i "tego czegoś". Jakie to czasem proste :)

Pozdrawiam, 
A.

Ps. I już można oficjalnie - zima, cześć!