Stylizacja z wzorzystą koszulą



Dzień dobry, Moi mili,

Dzisiaj mam dla Was propozycję eleganckiej stylizacji, w której byłam w ostatnim czasie na imprezie rodzinnej. Główną rolę odgrywa tutaj wzorzysta, satynowa koszula, która jest moim ostatnim, wyprzedażowym "łupem".
Od pewnego czasu wśród trendów rządzą wzory i motywy zwierzęce. W większości sklepów jest to widoczne na pierwszy rzut oka. Mnóstwo koszul, bluzek i marynarek w przeróżne wzory, ale przede wszystkim - wszechobecna panterka: dostępna na koszulkach, spodniach i spódnicach.


I choć preferuję gładkie tkaniny, ewentualnie paski lub kropki, to wzory dostępne w sklepach w większości przypadają mi do gustu. Ważne jednak, by pamiętać o istotnej zasadzie - jeden wzorzysty element w stylizacji. To bezpieczne rozwiązanie, które pozwoli nam uniknąć przesady i przepychu, ale jednocześnie wniesie do naszej stylizacji coś "ekstra" :)


W dzisiejszym outficie tytułową koszulę zestawiłam z plisowaną, czarną spódnicą, granatowym płaszczem i czarnymi botkami na szpilce. Buty, to mój drugi, wyprzedażowy nabytek i spełnienie jednego z małych pragnień - klasyczne, czarne, na szpilce, z materiałową cholewką, dzięki której buty są niemalże niewidoczne. Całość stylizacji dopełnia mała torebka-kuferek na łańcuszku i kolczyki w odcieniu butelkowej zieleni i złota.


Jest to stylizacja idealna na uroczystość rodzinną - jak u mnie, czy na randkę :)

Lubisz wzorzyste ubrania? Daj znać w jaki wzór najbardziej! :)

Pozdrawiam,
A.

Koszula: Zara link
Spódnica: Tk Maxx
Botki: New Look
Płaszcz: Orsay
Torebka: Zara
Kolczyki: H&M