Zbiór ultrakobiecych cytatów, które powinnaś powiesić na lodówce



Hej!
Od kiedy tylko pamiętam miałam mnóstwo zeszytów i notesów, w których zapisywałam cytaty i myśli. Był nawet taki czas, gdy nosiłam ten zeszyt w szkolnej torbie! (tak na wszelki wypadek 😀)
Uwielbiam cytaty i gdy tylko coś mi się spodoba - momentalnie robię zrzut ekranu, a potem przepisuje na papier. W dzisiejszym wpisie 10 ultrakobiecych cytatów, które każda kobieta powinna powiesić na lodówce :) Możesz oczywiście umieścić je w dowolnym innym miejscu, ważne by były blisko Ciebie. Osobiście zawsze co roku, w nowo kupionym kalendarzu zamieszczam jeden cytat. Towarzyszy mi on przez cały rok! Dzięki temu po kilku tygodniach potrafię go na pamięć :)



To co, miłego!


"Jestem tylko jedna; ale jestem. Nie mogę zrobić wszystkiego, ale mogę zrobić coś. Nie odmówię zrobienia czegoś, co potrafię." - Hellen Keller


"Nie jest łatwo znaleźć szczęście w sobie i nie jest możliwe, aby znaleźć je gdzie indziej." - Agnes Repplier


"Dowiedz się kim jesteś bez swojej rodziny i kim jest kobieta lub mężczyzna, z którym jesteś w związku. Zastanów się kim jesteś na tym świecie i czego potrzebujesz, aby się dobrze czuć w samotności. Myślę, że to najważniejsza rzecz w życiu. Znajdź sens swojego istnienia, a będziesz w stanie zrobić wszystko inne." - Angelina Jolie


"- Co dla Pana kryje się w pojęciu kobiecość?
  - To spektrum cech. Od delikatności, subtelności, wrażliwości, czułości, dobrego serca, przez wygląd zewnętrzny, czyli atrakcyjność i zadbanie, aż po nieuchwytne "coś". Dla każdego oznacza ono co innego, dla mnie to mieszanka inteligencji, poczucia humoru, seksapilu i wewnętrznej siły."
- Łukasz Zagrobelny


"Musimy mieć wytrwałość i ponad wszystko wiarę w siebie. Musimy być pewne, że mamy do czegoś talent" - Marie Curie-Skłodowska


"Nigdy nie akceptuj cudzych ograniczeń. Jeśli jest coś, co chcesz zrobić, nie ma żadnego powodu, dla którego to miałoby Ci się nie udać." - Amy Dodson


"Jeśli nie wystarczysz sobie, nigdy nie będziesz wystarczyła komuś innemu." - Rupi Kaur


"Nauczyłam się doceniać każdy dzień, kiedy stałam się dojrzałą kobietą. A stałam się nią, kiedy zaczęłam sama sobie wyznaczać cele, a nie przyjmować biernie, co przyniesie los." - Dorota Katende


"O mojej kobiecości świadczy moje serce i moja dusza. Nie potrzeba piersi, żeby być kobietą, matką, żoną, siostrą, córką, siostrzenicą, ciotką, babką, matką chrzestną, pisarką, przyjaciółką, kochanką. Ale żeby pełnić te role, trzeba żyć." - Regina Brett


"Sposób w jaki kochasz siebie pokazuje innym, jak Cię kochać." - Rupi Kaur




"Przede wszystkim kochaj, 
jakbyś tylko to potrafiła
koniec końców to wszystko
nic nie znaczy
ta kartka
to na czym siedzisz
twój stopień naukowy
twoja praca
pieniądze
nic się nie liczy
oprócz miłości i więzi z drugim człowiekiem
oprócz tego kogo kochałaś
i jak głęboko
jak dotykałaś ludzi wokół siebie
i ile im z siebie dałaś"
- Rupi Kaur


Który cytat najbardziej Ci się podoba?
Dodasz coś od siebie?

Ściskam,
A.